Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Så lite sömn och så mycket känslor

Kategori: Allmänt

Igår va vi upp till Bergby och överraskade Oscar på 25 års dagen. 
Åkte hemifrån redan vid 13 och va inte hemma förrän 02.15 så det blev en lång dag.
Men det va det värt för jag tror han blev glad och väldigt överraskad! 


Men orkade inte somna när jag väl kom hem så det blev inte många timmars sömn. Väckte Christian ganska tidigt för att vi inte skulle sova bort hela dagen när han skulle åka och jobba idag. 
Så i dag har det varit känslostorm utan dess like. Har varit trött sen igår och så känslig för allt. Som jag iofs är varje dag men i dag har det varit extremt. Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt när han åker och jobbar på en söndag och jag blir ensam. Vi har så lite tid ihop. Så det har varit mycket tårar i dag.
Jag älskar den människan så galet mycket och jag längtar så tills jag får bli mamma åt hans barn. Den sista veckan har jag verkligen känt mig gravid och nu när jag känner lilla bäbisen därinne varje dag är det mer verkligt att snart är vi 4 ❤ 
Nickie är så himla go och klappar på magen och fixar och ordnar åt den.
Världens bästa stora syster ❤ 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: