Caroline Strid

This is my life, This is my time.

1 års summering....

Kategori: Allmänt

Sist jag gjorde en uppdatering va livet lite tungt. Jag hade varit åkare i några månader och det blev allt annat än lätt. 
Många sömnlösa nätter innan det äntligen vände och jag har iaf sen dess hållt mig flytande. 
Klart jag visst att det skulle bli tufft men herregud va tufft det blev. 
Jobbade 100% på skolan hela våren och körde varenda lediga tid. Hela sommaren och sen kom skörden och jag körde alla helger jag kunde. 
Konstigt nog kände jag mig inte så slut så jag nu i efterhand borde ha varit. 

Det va så mycket som hände förra året som fick stor betydelse. 
Jag mår 100% bättre nu än vad jag gjorde vid den här tiden då.
Man kan väll summera det enkelt att första halvan va skit men andra halvan blev betydligt bättre. 

Nu ligger jag har hemma, gift och 3 barnsmamma. ❤ 
Förvissa med ett babian arsle och söndertuggade bröstvårtor men lycklig. 

Ska försöka få ihop en förlossningsberättelse i nästa inlägg. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: