Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Ett dygn avklarat

Kategori: Familj

Ja jag har överlevt första dygnet 😅 

Rickie Lee va ganska hyper hela dagen igår och det va inget skönt väder så vi höll oss inne nästan hela dagen, med ett undantag för att gå upp och kolla på morfars vedhögar. 



Jag va otroligt trött på eftermiddagen och tålamodet va väll sådär 🙈 
Rickie Lee lyssnar verkligen inte på nått och det går typ inte lämna honom i en minut. 
Så när man sitter fast med Robbie kan det hända vad som helst för då passar han ju gärna på. 
Lyckades iaf få honom i säng ganska snabbt vid 19 medan Robbie sov så det gick iaf över förväntan. 
Sen gick kvällen ganska bra. 
Robbie va lite gnällig men det höll inte i sig så länge så jag somna inte så sent. 
Sen kom Rickie Lee vid halv 1 typ och Robbie vakna i samma vända och sen tog det över en timme innan båda sov igen 😴😴 
Sen kom Nickie vid 07 i morse så då gick jag upp. 
Men nu är Rickie Lee på förskolan iaf och jag och Nickie ska göra lite ärenden i stan, BVC, biblioteket och hämta mat. 
 
Får se hur det går att lägga 3 st i kväll 🙈 
Men Nickie hjälper mig mycket med Robbie så det är skönt iaf. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här: