Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Tiden bara går!

Kategori: Allmänt

Och jag hinner inte med! 

Sjukt dålig på att uppdatera så jag vet knappt vart jag ska börja. 
Snart bara 1 månad kvar tills rickie lee blir 1 år! 
Helt galet. 
Det är alltså ett år sedan redan jag gick här med stora magen och väntade. 
Han har tagit sina första steg och det är mer eller mindre full fart hela tiden! 
Han har så mycket energi den där ungen 😂 
2 tänder nere och typ 1 där uppe. 
Inte en framtand heller så han ser ut lite som en vampyr 🙈 
Äter typ allt han blir serverad och han äter i stort sett samma mat som oss nu och har gjort ett tag. 
Gröt eller välling morgon och kväll. 
Älskar att bada, och sover i sin säng varje natt. 
Världens finaste kille helt enkelt! 

Nickie då, ja vad ska man ens säga. 
Hur ens är det möjligt att jag fick en sån fin och duktig tjej. 
Va på utvecklingssamtal förra veckan och fick så fina ord sagda om henne så jag nästan börja gråta.
Hon är snäll och omtänksam, hjälpsam mot sina kompisar på förskolan. 
Hon är en typisk 6 åring med myror i byxorna och kan och vill så mycket. 
Det ska bli så kul när hon får börja skolan och hon går lära sig ännu mer! 
Hon har blivit så duktig på att "läsa" 
Hon börjar förstå hur det hänger ihop när hon ljudar bokstäverna nu. 
Hon kan sitta och skriva ord själv och väldigt ofta blir det rätt ord bara av att hon har ljudat dom. 
Ja hon är så duktig storasyster och hjälper mig så mycket med brorsan. 
Längtar efter att få hämta henne på fredag och få en ledig vecka med henne. 

Sen har vi bara den viktigaste personen kvar.
Min Christian. 
Herregud vad glad jag är att han kom in i vårat liv gör 3 år sen! 
Han är den bästa människan jag har träffat och vi tillsammans funkar så himla bra ihop oavsett vad vi ska göra. 
Skruva på lastbilar eller renovera rum. 
Jag älskar vårat liv tillsammans och tänk att han våga flytta ner 60 mil! 
Ser fram emot en sommar till med han även i fall jag behöver jobba en del. 

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: