Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Upp och ner!

Kategori: Allmänt

Jag är så trött på allt som har med PMS och hormoner och skit att göra! 
Jag är så trött på att va på dåligt humör och trött och grinig. 
Det känns som dom dagarna man mår såhär är fler än dom man mår bra.... 
Blä! 

I morgon ska jag iaf få komma ut och köra lite och bara få vara! 
Sen väntar en helg uppe i mora och jag ska äntligen ta skoterkortet! 
Vi har så sällan möjlighet att åka när vi är uppe i Nora men det är ändå skönt att ha det så vi kan ta varsin skoter så vi får med hela familjen 😍 

Hinner knappt träffa Christian denna helgen men det kanske är lika bra så vi får längta lite extra. 

I morgon är det veckans sämsta dag för Nickie åker till pappa igen. 
Det är 5 år sedan jag hade henne på heltid och det gör fortfarande lika ont varje gång hon åker. 
Det kanske är därför man aldrig mår riktigt bra heller för man blir aldrig hel. 
Det är alltid nått som saknas i hjärtat. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: