Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Dance!

Kategori: Allmänt

I dag har Nickie varit på Rocksulan i Karlstad och provat dans! 
Dom fick prova bugga och lite annan rytmik. 
I morgon ska hon dit igen på dagen och sen på kvällen är det disco! 
Då fick dom bjuda med en kompis och hon ska ha med sig Noemy 😊 
 
Vi är båda lika trötta efter dagen. 
Tror det sitter i en del efter helgen oxå med klockan fram och tillbaka. 
Rickie Lee sover redan och klockan är inte ens 19. 
Hoppas på att han inte vaknar 04 i morgon. 
Vi ska bara äta lite kvällsmat så blir det nog en tidig kväll för oss oxå! 
Har varit på förväntanssamtal på fsk idag oxå. 
Det gick fort och smidigt som vanligt. 
Allt funkar lixom klockrent och Nickie trivs så det finns inte så mycket att prata om 😂 

Till helgen måste jag ut och leta kläder till dopet 🙈 
Jag är så opepp på det eftersom jag fortfarande väger över 70 kilo och känner mig sååå stor. 
Men får väll försöka hitta nått som duger. 
Ett par snygga byxor och en typ kavaj funkar alltid. 

Annars ska jag inte åka en meter i helgen! 
Är sååå trött på att flänga runt nu och vill bara va hemma. 
Sitta i soffan med min älskade sambo slår allt! ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: