Caroline Strid

This is my life, This is my time.

5 års kontroll!

Kategori: Allmänt

Igår va det äntligen dax för Nickies 5 års kontroll med vaccin! 
Hon är så duktig min lilla stora tjej! 
117 cm och 19 kilo. 
Ingen stor bit direkt 😂 
Hon va så duktig när hon skulle ta sprutan och sa inte ett pip. 
Efteråt gick vi till mormor och fika lite innan Louise kom och hämta upp henne igen! 
Va skönt att få vara med henne några timmar. 
Men nu har nästan hela veckan gått redan och hon kommer hem igen på fredag! 
Då får äntligen hon och Christian träffas igen för första gången på över 3 veckor! 


Jag måste försöka komma i väg och träna i helgen för nu känner jag mig så trött! 
Rickie Lee har inte sovit en hel natt sen han kom och vissa veckor är riktigt jobbiga. 
Han sover jättebra på kvällen men då vill man ju oftast softa lite i soffan och bara va. 
Men sen direkt man går och lägger sig och råkar somna till så vaknar han och då vill han bara vara nära och snutta. 
I bland har jag lyckas få honom att ta flaskan men oftast vägrar han. 
I dag är en sån dag som tröttheten gör sig påmind. 


Men vi tog oss ändå ut i morse i snöovädret och gick en promenad med Erika och Max! 


Nån som absolut inte skulle sova förut 😍 


Skön men jävligt kall promenad i måndags. 


Mina älskade killar ❤ 


Finaste unge 😍 


Min bästa vän! Är så kär i dig så du förstår inte! ❤ Livet med dig är precis allt jag kan önska! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: