Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Vad händer med min kropp!

Kategori: Allmänt

Dom senaste veckorna har verkligen varit allt annat än bra... 
Jag fattar inte vad som händer med min kropp, jag som i stort sett aldrig har några större problem har haft det ena efter det andra nu. 

Det började med att jag började få en lätt urinvägsinfektion för ett par veckor sen. Jag drack citronvatten och tänkte väll att det går nog över. Tog dock över en vecka innan det gav med sig.... 😩
Sen fick jag sanera lite efter att en av lastbilarna sköt en släng så efter massa skottande och sopande av tung sand så gav ryggen totalt upp. 
Kan inte dra mig till minnes att jag någonsin har haft så ont. 

Nu 2 veckor senare och full dos av receptfria smärtstillande så börjar jag bli rörlig igen. 
Sen fick jag mjölkstockning förra veckan och hade så jävla ont. Varenda gång han skulle äta så smärta det nått djävulskt. 
Men som tur va så släppte det ganska snabbt så ett par dagar senare så va det bra igen. 
Men nu har jag så jävla ont i bröstet igen fast det är inte mjölkstockning utan jag tror jag har fått svamp... 
Det hugger och sticker och svider och kliar hela tiden så jag håller på att bli galen. 
Så i morgon blir det en tur till apoteket och köpa salva som barnmorskan rekommendera. 
Ska även köpa wishyvatten som jag har läst kan funka. 
Robbie verkar iaf ha klarat sig från torsk. Syns inget i munnen på honom men däremot läste jag att dom kan få ont i magen om dom har svamp och idag har han varit så jävla orolig och knappt sovit nått så jag undrar om han har ont..  

Rickie Lee är med pappa denna veckan och åker lastbil så vi har det väldigt lugnt och tyst hemma. 
Helt ärligt så va det skönt att få ett par dagar utan bråk. 

Nu verkar det som äntligen värmen kommer! Och som jag har längtat. Nu kan vi snart påbörja alla projekt ute 🤩 








I fredags va Robbie med i lastbilen igen. Vi fick oss en långtur till Nykvarn-Sala-Skattkärr och sen hem. 
Gick faktiskt över förväntan och han va nöjd hela tiden..... nästan 😉 
Men nästa gång får han nog bli hemma. 😅





Kommentarer


Kommentera inlägget här: