Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Ja kroppen är fantastiskt...

Kategori: Allmänt

Men jag är inte en av dom som får tillbaka sin kropp på en vecka efter förlossningen. 
Jag har gått upp mellan 15-20 kilo med allihop och ja jag har kunnat hålla igen på såå mycket. 
Men jag älskar choklad och jag har ätit massor. 
Efter jag fick Nickie så började jag träna så fort jag fick.
Men det tog tid innan jag gick ner allt ändå. 
Med Rickie Lee har det aldrig funnit den tiden att träna så mycket som jag skulle ha velat. 
Kvällar är ju helt uteslutet eftersom jag alltid är själv på veckorna. 
Visst helger funkar men det blir helt enkelt inte av... 
Jag ska verkligen försöka den här gången att få någon slags rutin på det men jag vet att det kommer bli ännu svårare nu än vad det har varit. 
Är det något jag saknar i mitt liv nu så är det ett riktigt tufft pass, några ggr per vecka. 



Jag va uppe och nästan snudda på 90 kilo innan han kom och nu i morse så va iaf 10 kilo borta. 
Min drömvikt är 65 men det va många år sen så kommer jag ner till 70 så får jag vara nöjd. 
Problemet är ju att jag gillar mat alldeles för mycket 🙈 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: