Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Ensamma söndagar!

Kategori: Allmänt

Nu har Christian åkt och jobba igen efter en frivecka hemma. 
Jag har kunnat jobba 3 dagar denna veckan och det va väldigt skönt att få komma i väg lite! 
Nickie är hos pappa och jag och Rickie Lee är ensamma igen. 
Jag kan uppskatta det på ett annat vis än vad jag gjorde förut när jag va helt ensam varannan söndag. 
Nu brukar jag ha mys med tända ljus och kolla på tv hela kvällen, helt ensam i tystnad 😂 
Jag tycker inte det är kul att vara själv hela veckorna men har blivit så van det så det är inga problem längre 😊 
Vi har det bra själva fast vi längtar efter pappan väldigt mycket! 
Det är skönt att få lite avlastning när det har varit en jobbigt natt tex. 
Att få sova nån timme extra på morgonen betyder sååå mycket! 

Nu är höstens alla planer äntligen avklarade och vi har inget mer bokat och det är sååå skönt! 
Nu ska jag bara vara och njuta ändå fram till jul! 
Jag behöver nästan inte lämna huset ens 😂 
Fast så kommer det ju absolut inte bli och känner jag mig själv rätt så har jag garanterat dragit igång nått nytt projekt innan nyår 😂 

Fast just nu ska vi försöka spara lite pengar så vi har råd att byta bil nån gång i framtiden. 
Tänk om man bara kunde vinna en miljon så vi kunde byta bil och fixa till det sista på huset. 

I morgon ska jag äntligen träna igen.
Blev bara ett pass förra veckan eftersom jag jobba några dagar. 
Men nästa vecka ska jag försöka komma iväg iaf 3 gånger. 
Försöka hinna med nån promenad i mellan oxå. 





Lite bilder från veckan som varit ❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: