Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Helt utslagen!

Kategori: Allmänt

Denna veckan blev långt i från så produktiv som jag hade hoppats på! Tanken va att jobba hela veckan men fick tacka nej pga av halsfluss från helvete vilket aldrig har hänt! 
Att ens sjukskriva sig hör verkligen inte till vanligheterna. 
Men jag har varit helt utslagen så det hade aldrig gått, trots febernedsättande så låg jag nästan hela tiden på runt 38 och utan tabletter så låg jag runt 38.5-39.1 med febertoppar på över 39.5 🙈 
Minns inte att jag har haft så hög feber nån gång i vuxen ålder. 
Men va till VC i tisdags och fick ta halsprov vilket inte visa något.... 
Men fick ta blodprov oxå och då låg snabbsänkan på 138 så nått skit hade jag i kroppen så läkaren skrev ut penicillin direkt så tog han en vanlig odling och skicka i väg så vi får väll se om det kommer nått svar på det! 
Men på måndag är det jobb som gäller igen för nu är jag på banan igen fast jag är fortfarande trött. 

Hade lite ångest över att jag inte har kunnat varit med Nickie så mycket och varit ute och lekt i snön men som tur är så har hon fått varit ute med Christian iaf. 
Nickie som är så puss och kram sjuk har haft en jobbig vecka hon oxå som inte har fått kram och gosa med mamma som vanligt. Och jag lova att vi skulle ha hittat på nått alla 4 nu när Christian va hemma men det får vi ta igen nästa gång. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: