Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Liten blir större!

Kategori: Allmänt

Som vanligt så springer bara veckorna i väg. 
Förra veckan va vi på Mallis hela familjen och vi hade det sååå bra!  








Längtar redan tills nästa resa ❤ 

Rickie Lee har hunnit bli 4 månader och lite där till. 
Ja han är ju nästan 5 månader snart 😂 
Så i dag har vi provsmakat lite gröt och jordnötsmör. 
Endast pytte lite för att motverka allergier och intolerans. 
Så här jag börjat ge en flaska ersättning på kvällen i hopp om att han ska sova lite bättre.
Han sover från det jag lägger han vid 19 tiden till ca 23 men sen kan han vakna varannan timme resten av natten så jag har varit lite trött dom senaste veckorna. 
Men det går väll över det med nån gång. 

Har äntligen kommit i gång med träningen och dra åt skogen va skönt det va att få riktig jävla träningsvärk igen!! 
Nu hoppas jag att jag kan komma i väg 2-3 ggr per vecka iaf + promenader. Vore så skönt att bli av med dom sista kilona och få känna sig lite smidig igen. 
Jag har kännt mig så stel och tung det sista så måste verkligen bli mer rörlig! 

I helgen ska vi nog åka över till Oslo en sväng på Oslo motor show. 
Va där för 3 år sen sist så det ska bli kul att åka dit igen 😊 

I kväll kommer Christian hem och är ledig i morgon en sväng innan han åker ner till Gbg och ska lossa där på fredag. Så vi får en dag ihop i morgon. Lyx! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: