Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Kanske börjar bli dax....

Kategori: Allmänt

Insåg just att det har ju snart gått ett år sen jag gjorde sista inlägget! 
Vet inte ens vart jag ska börja. 
Livet har lixom bara rulla på i hög fart! 
Jobba i stort sett hela sommaren och hann bara ha en vecka ledigt i hop med familjen och då passa vi på att dra till mallis. 
Sen börja jag jobba på skolan och tanken va att jag bara skulle vara kvar i några månader men fick förlängt till sommaren! 
I samma veva så fick jag äntligen köpa bilarna och det va dax att dra igång åkeriet på riktigt! 
Sjukt hur allt bara händer på en gång. 
Har varit en jävligt tuff start och helt ärligt så har jag bara velat lägga mig ner och gråta stundvis... 
Men jag hoppas att det kommer bli lättare nu när dom värsta månaderna är över! 






Mina ungar alltså 😍 

I morgon ska vi till tandläkaren med Nickie och Rickie Lee ska till förskolan som vanligt. 
Han har haft det ganska jobbigt med lämningarna vissa dagar. 
Förra veckan va hemsk. 
Han skrek i panik när jag skulle gå men denna veckan har det gått jättebra så det är svårt att veta varför det inte går bra hela tiden 🤷‍♀️ 

Krikken har haft ledig vecka och jag har haft PMS.
Inte den bästa kombon kan jag säga! 
Hur jobbigt det än kan vara stundvis att vara själv så tror jag att vi mår bäst av det 😂 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: