Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Så känslig!

Kategori: Allmänt

Jag kan inte dra mig till minnes att jag va så här jävla känslig förra gången jag va gravid. 
Jag gråter i stort sett för allt... Jag känner mig så otroligt lycklig och det gör att jag gråter ännu mer. Jag har det så bra just nu och livet med Nickie och Christian är underbart. Så varje minut i från dom är jobbiga!
Idag har jag haft sällskap med Christian på väg upp till Sundsvall och så fort vi börja närma oss där jag skulle stanna och han fortsätta så börja jag grina. 
Jag ville så gärna bara få sova med honom en natt till när helgen har varit så bra. 
Det är jobbigt samtidigt som jag är så glad att jag känner såhär! Jag vill aldrig sluta känna såhär och jag kommer aldrig ta nått för givet igen eller sluta kämpa. Det gör för ont att förlora allt! 
Jag längtar så efter att bli mamma med Christian som pappa. 
Han är redan så engagerad och intresserad. Pratar med magen så fort vi är hemma och läser allt han kommer åt från gravid appen till böcker. ❤ 
Även i fall jag kommer vara mycket själv så vet jag att vi kommer fixa det! Det finns inget annat ❤ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: