Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Helt slut 😴

Kategori: Allmänt

Ã…h herregud va dom här 15-16 timmars dagarna börjar bli jobbiga och speciellt sÃ¥ här Ã¥rs! 
Det är kallt och allt gÃ¥r tyngre och jag är redan sÃ¥ sjukt osmidig! 
För 2 veckor sen blev det nästan 70 timmars jobb och jag va helt död! Nu är jag redan uppe i 27 timmar pÃ¥ 2 dagar typ och ska upp en resa till sÃ¥ det lär sluta pÃ¥ ca 60 timmar denna veckan innan fredagen är slut 🙈 
Idag när jag skulle lossa pÃ¥ Gruvön sÃ¥ hade det givetvis frusit sÃ¥ ist för 45 min som det brukar ta att tippa sÃ¥ tog det 2 timmar och jag fick skotta ur en jävla massa 😣 
SÃ¥ jag va inte hemma förrän typ 22. 
SÃ¥ nu har jag äntligen lagt mig för att fÃ¥ lite sömn innan klockan ringer igen 😴 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: