Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Livet på traden.

Kategori: Allmänt


Klockan är strax efter 20.00 och jag har redan dragit för gardinerna och lagt mig på sängen.
Är så trött så jag skulle kunna somna på stört!
Sover alltid som en stock i lastbilen.

Skippade kvällsmaten i kväll och tog bara en avokado och en kesella.
Känns rätt onödigt att trycka en burgare kl 8 när jag inte ens är hungrig utan bara för att det är gott.
I morse när jag vägde mig stod vågen på 66.1 kg.
Så jävla härligt att det fortsätter neråt!
Tog en långis med pappa igår kväll och benen kändes så lätta att jag nog hade kunnat sprungit nån km.
Ska försöka komma ut oftare så jag inte tappar det helt för träningen hinns inte med :(

Jag fattar inte hur alla hinner med att göra massa saker och träffa kompisar och åka hit och dit.
När jag kommer hem känns det som jag har hur mycket som helst att göra.
Vi bokar sällan upp oss men ändå tycker jag vi har fullt upp jämt.
Det är alltid nått som ska göras med nån bil eller hus eller trädgård.
Igår satt jag i soffan efter vi hade ätit mat (korv med bröd, i min värld mat) och kände va skönt det bara va att ligga framför tven fast solen sken för fullt.
Jag orkade vara inne ca 40 min innan jag gick ut och påta igen.

Nu har vi iaf gjort klart sänggaveln och nu fattas bara sängbord och nått på väggarna och rullgardiner/mörkläggningsgardiner.
Det är ju typ ljus kl 04.00 nu så det är lite jobbigt att sova.
plus att det blir sjukt varmt där uppe så det kan hjälpa lite.
I framtiden vill jag ha markiser på framsidan som går ner när solen skiner.
Mina blommor har redan blivit brända. :(







Kommentarer


Kommentera inlägget här: