Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Så jävla bra bil!!!

Kategori:




Så va denna veckan snart slut!
Gött med fredag!!

Idag har Madde varit här och följde med oss ut och gick en sväng.
Känner verkligen att jag måste börja röra mer på mej och träna bäckenet för det är inte riktigt som förut.
Inte så konstigt heller kanske ;)
Längtar så efter att börja träna igen nu när man har fått lite hull.
Midjemåttet ska ner till under 88 igen och det är ju roligt att ha ett mål att sträva mot.
Sen att jag dessutom kommer få en egen pt i vår/sommar gör ju saken ännu roligare.
:)

Idag har även Kenta bes min bil och mycket kan man säga om den, rostig och jävlig men fy fan vilken bra bil.
Blev bara 1 2:a på handbromsen.
Så lite 2:or jag har fått på den under alla år!
Men nu när man har Volvon och åker i så känns det som värsta gocarten när man tar en tur med mercan. :)


I kväll är det fredagsmys med pizza!
På tal om extra kilo och träning :P
Haha.

I onsdags va barnmorskan här på hembesök och vägde smulan.
3200 har vi kommit upp iaf.
Så snart passar nog kläderna.
Vi har skit mycket i st 56 som jag längtar efter att få börja använda!!
Annars va allt bra med henne och nästa besök på BVC är till veckan.


Barnmässan nästa helg oxå.
Har ju tänkt att gå men ändå så är jag lite tveksam eftersom hon är så liten och det är så mycket virus och skit i omlopp nu.
Man ska ju vara lite försiktig med folksamlingar och andra barn som är dom största smittobärarna.
Hum hum?
Kanske får rådfråga på BVC.


Vill göra ett besök på mio oxå och kolla efter ny soffa.
Dom har ju soffbytar dagar nu och våran är såååå jävla oskön så jag spyr på den snart!!
Totalt nersutten och bara tölig för kuddarna ligger aldrig där dom ska!

Sen är ny säng nr 2 på önskelistan!!


Nu kommer snart pappan hem!! Wiiiiieee



Kommentarer

  • svärmora säger:

    Va gött att allt funkar å ä bra :-) .....så göör söt å fin hon ä Nickie kan nog aldrig se mej mätt :P ... ha´t så gött så höres vi i helgen kram älskar er <3

    2013-03-15 | 16:59:45
  • melanie säger:

    Stanna hemma undvik såna stora folksamlingar i början. Med tanke på magsjuka rs o allt som går nu. Leo fick ju rs vid tre veckor, förmodlingen från dagis och det var så jobbigt. Akuten två ggr...nej inte värt det. Hoppas vi ses snart kram kram!

    2013-03-15 | 18:43:52
  • Therese säger:

    Men oj vad liten hon är då! Och så söt. Längtar tills Beckis får nuu!
    För övrigt tycker jag er soffa är jättemysig och passar så bra in hos er. Den förstår jag inte varför ni vill byta bort!

    2013-03-15 | 22:29:21
    Bloggadress: http://www.theresesatterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: