Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Helgen!

Kategori: Allmänt



Till helgen så ska vi på julbord på nöjes.
Det ska bli riktigt kul, bowling och starboys.
Får se om jag hinner med nån bowling för jag jobbar egentligen till kl 18.
Men huvudsaken är att jag hinner till maten och showen :)
Det är även LÖN på fredag!
Känns som en evighet sen sist.
Längtar lite mer efter december lönen som jag hoppas blir några tusen fetare nu när jag ligger borta mer.
Men november lönen är väldigt välkommen den oxå.
Passar bra att den kommer in när vi ska ut eftersom jag tillhör den skaran som inte tycker det är en merit att "aldrig betala för sej själv på krogen"
Har man inte råd att betala sin egen jävla öl så kanske man ska hålla sej hemma.
Jag är nog mer den som bjuder än blir bjuden och det tycker jag känns betydligt bättre.
För att bjuda mina vänner är en självklarhet för mig.
Men det ska iaf bli riktigt kul att träffa Kentas gamla arbetskompisar med fruar.

Sen är det första advent så då ska det pyntas!
Wiiie va kul :)
Det ska bli så dunder mysigt i huset så det är inte sant.
Nya gardiner till vardagsrummet ska inhandlas.
Mer ljus slingor till utsidan och kanske lite mer julpynt :)
Sen får det nog bli glögg och pepparkaka på kvällen.


Ska försöka hålla mej vaken till DH.
Vet inte hur mycket eller lite jag sov i natt.
Hoppas jag får en annan bil i morgon för natt sömnen behöver jag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: