Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Efter...

Kategori: Allmänt



Ja man blir fan efter hela dagen när man vaknar lite försent :(
Även i fall jag hinner med allt jag ska göra så känner jag mej stressad!!

Men nu ska jag bara ha rast i 15 min till sen bara ner till kr-hamn och så va denna dagen slut!
Skönt!
Eftersom jag va ledig i måndags så har jag inte riktigt fattat att det redan är torsdag.
Så det är bara 1 jobb pass kvar innan helgen och sen är jag ledig till på tisdag tror jag :)
Sen kommer ju Kenta hem på måndag :)
Veckan har gått så fort.
Kanske för att jag har kört ett annat skift än samma gamla vanliga.

Ska köra ett Zumba pass i eftermidda.
Sen får vi se om det blir nått mer i helgen.
Dom har så tråkiga pass på helgen :(
Fan vill ingen träna då eller??

Kanske blir en tur upp till julmarknaden på mårbacka med mamma på lördag.
Det blir mys.
Sen är det nöjes som gäller på kvällen!
Måste hitta suget bara för just nu är det 0.0....
Undrar varför?
Jaja det ordnar sej :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: