Caroline Strid

This is my life, This is my time.

Värsta dagen gjord!!

Kategori: Allmänt

Ja fy fan va gött att måndan är gjord!
Har varit trött som ett as!!
Har inte ätit på hela dagen så jag är vrååål hungrig oxå!!
Trodde inte jag skulle vara borta så länge men fick åka till Tofte och lasta massa och där tog det tid!
Tur jag är ensam hemma så jag får vara i fred med mitt blodsocker :P
Längtar så jävla mycket tills nästa vecka när jag ska vara ledig 2 dagar!
Ska bli så sköööönt att åka bort och bara mysa med Kentii :D

Helgen va kanon!
I fredags skulle jag och "brollan" ta det lungt i bunkern men det gick så där.
Tror jag va hemma typ 5 på lördag morgon ;)
Kl 12 va det dax för korv med bröö hos Syster som hade födelsedagskalas :D
Sen åkte jag hem och börja ladda för Brolle :D
Åkte dit med syrran, Catten och Jossan.
Det va klart godkänt och han är skapligt snygg :D
Efter Brolle kom Kenta och dom och hämta mej och Jossan.
Som tur va så blev det inte lika sent i lördags utan jag och älsk va nog hemma igen vid 2.
Söndagen spenderades typ i sängen och soffan ;)
<3

Är förövrigt trött på samtal från dolt nummer.
Har lite för dålig erfarenhet av det och vill gärna veta vem det är!

Nu ska jag gå och lägga mej!
3 nätter kvar......





Kommentarer


Kommentera inlägget här: